Popitevák, komiks a láska

pondělí 30. listopadu 2015

Popitevák, komiks a láska


Dokud se pitvá, ještě se neum...oh wait.

Jo já vím, to bylo až moc, to se na studentku medicíny nesluší.

Ale #YOLO protože hádejte co? Celý náš skromný kruh dal popitevák, jo, dokonce i já. Takže vítej v mém indexu, ó, sladký zápočte!

No a co jiného asi tak mám na práci v pondělí odpoledne než psát článek (měla bych se učit, ale vážně, už je na čase to tady oživit)!

Takže co se vlastně stalo převratného?

  - Dala jsem popitevák...Jo to už jsem vlastně říkala, ale budu vám to tady cpát ještě tak půl roku, jakou z toho mám radost.

 - Jinak nic.

Co se stalo dál?

- Utratila jsem celé jmění za kávu a další nezdravé věci z automatů.

- Naučila jsem se učit (zhruba).

- Naučila jsem se nemít ráda fyziku (předtím moje oblíbená!), protože teď z ní mám jen stres (dnes jsem byla na první přednášce po měsíci) :D

- Zažila jsem mírně rasistickou prezentaci na semináři z anatomie.

- Začala jsem vyrábět komiksy, protože nějak prokrastinovat přeci musím, když jsem moc líná psát články

Tato skripta jsou neprodejná a určena pouze pro vnitřní potřeby 3. LF UK

- Začala jsem milovat energetické nápoje

- Moje rodiče začali nenávidět energetické nápoje

- Moji kamarádi začali nenávidět energetické nápoje

- Mohla bych zmínit, že energetické nápoje ve mně vzbuzují mou nepříliš příjemnou, avšak velmi aktivní osobnost

- Napadlo mě, že udělám komiks o mně a energetických nápojích.

- Došlo mi, že k energetickým nápojům cítím něco víc...(to bušení srdce a motýlci v břiše!)

- Po popiteváku jsem zapomněla, jak jsem se předtím naučila učit.

-Takže teď jsem zpátky na začátku a snažím se naučit na zkoušení z biofyziky a moc mi to nejde (kdyby jste měl někdo nějaké nápady, jak a kde se na to naučit, tak mi prosím dejte urgentně vědět!)

- Rozhodla jsem se, že každý týden budu postovat jeden komiks ze života, ale pokud to budete moc hejtit, tak na to kašlu :D

- Dnes mám extrémně prokrastinační den, takže tu dám pro začátek DVA komiksy, aby celá tahle situace (článek) byla ještě trapnější

Milí spolužáci, mám vás ráda, ale...dospějte prosíííím!

9 komentářů :

  1. Gratulace k popitevaku!!:) nas ceka ani ne za tri tydny, snad to taly zvladnem :)
    Jinak pekne komiksy, to jsem ani nevedela, ze se daji takhle vytvaret. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) budu vám držet palce! Jo na ty komiksy je na netu spousta aplikací :)

      Vymazat
  2. Energetické nápoje jsou mými přáteli už pěkných pár let, hlavně ve zkouškovém, jen doporučuju moc nekombinovat s kafem :)) A taky gratuluju k popiteváku, ať se daří takhle i dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ;) A s kafem bych si to asi ani netroufla a hlavně by mi nezbyly peníze :D

      Vymazat
  3. Gratulujem! Náhodou komiksy sú fajn. Chcem počuť viac o tej rasistickej prezentácii :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevim jestli to tady chci moc šířit hele :D A díky!

      Vymazat
  4. Páni, gratulace! Já se upřímně dost děsím okamžiku, kdy dostanu do ruky pitevní náčiní... ještě že už u toho člověk nemůže nikoho zabít. :D Ty komiksy jsou skvělý. :) K energetickým nápojům snad jen toto... dneska jsem do sebe shodou okolností jeden vyklopila při snídani (můj první za tento semestr)... když jsem později dopoledne odcházela do školy, myslela jsem, že kdybych chtěla, tak klidně vzlítnu a do té školy doletím. :D Je to super alternativa, když kafe přestane fungovat a tělo už ho nedokáže vystát. :) Jen nevím, co budu dělat, až přestane účinkovat i toto. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebooj, já se taky bála, že hned přetnu nějakej nerv jako v básnících, ale nakonec stačí jen trochu dávat pozor ;) Joo prostě Redbull ti dává kříídla :D

      Vymazat
  5. Já zatím nezačala pít ani kafe, natož energiťáky :D Můj soukromý experiment, jak dlouho mi to na medině vydrží :D
    Jinak gratuluju k popiteváku :)

    OdpovědětVymazat