Co si vzít na sebe na imatrikulaci

úterý 22. září 2015

Co si vzít na sebe na imatrikulaci


Tak dneska zase trochu z jiného soudku (nebudu vám tady pořád cpát něco o medicíně, když mi ještě ani nezačalo vyučování).

Dlouho jsem přemýšlela, jak moc významná je vlastně ta imatrikulace a co bych si na ní asi tak měla vzít. Když jsem ale přišla do jednoho obchodu v Palladiu, bylo mi hned jasné, jaké šaty budu mít na sobě...Ale byl tu jeden háček, stály 1 000 Kč...přesto jsem si ale řekla, že si je zkusím. Padly mi perfektně, tak jsem je s tlukoucím srdcem nesla k pokladně a nevím, jestli to bylo tím, jak jsem se zubila na celý obchod, nebo jestli už chtěla mít prodavačka ode mě pokoj, ale dala mi na nákup slevu 200 Kč! A to už se pak hned člověk cítí líp, když si pak za odměnu zajde do Choco-cafe (U Červené židle) na čokoládku.

Hořká s banánem a skořicí nebo hruškou a oříšky?
No a jakmile jsem si koupila šaty, už jsem běhala na brigády jako zběsilá, protože mi bylo přesně jasné, že k tomu musím mít černá "perka" na vysokém podpatku, které budu jinak nosit na podzim normálně.
No ale jaké doplňky? Vzpomněla jsem si na dotáčecí hodinky po dědečkovi, které mamka schovávala v šuplíku. Našla jsem je, odnesla do opravny a za týden si je zas vyzvedla a dokoupila tmavě hnědý kožený pásek. takže teď si s nimi vesele vykračuji a nemusím se bát, že by se mi vybila baterka :)
Ale co KABELKA? Koukla jsem na žalostný stav svých kabelek (měla jsem tři a všechny buď podrápané od kocoura nebo staré tak čtyři roky) a žádná z nich neměla barvu koženého řemínku, co jsem si koupila k hodinkám. Ale já musím ladit!!! :D
A tak už jsem vesele skotačila na vinted.cz a narazila jsem na krásnou koženou kabelku z pravé vepřovice, ještě k tomu značkovou. No a hádejte kdo jí teď má doma? :P

Nechtělo se mi to všechno fotit, tak jsem vám na netu složila něco podobného, co bych měla mít na sobě...

Více o věcích na koláži ZDE


4 komentáře :

  1. Ach, máš to boží. Já si na imatrikulaci objednala tuto krásku http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1tv00HVXXXXaHXXXXq6xXFXXXr/2014-Boutique-Fluffy-Chiffon-font-b-Navy-b-font-BluePetti-Skirts-For-Girls-Ruffles-Girls-font.jpg

    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Waau, tvůj outfit na imatrikulaci je super😊. Za mě prakticky i na další nošení! Pokud bych už sama neměla nějaký vybrány, nechám se inspirovat😃. Tak 21.10 hooodne zdaru a v úterý nezapomeň vykrocit pravou nohou😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu, právě jsem to vybírala tak, abych to pak mohla nosit i normálně...jo děkuju, tobě taky hodně zdaru! A jdeš vlastně na tu party do la bomby ted v nedeli? :)

      Vymazat