Co je to ÚVI

úterý 8. září 2015

Co je to ÚVI


Tak jsem se poprvé vydala do knihovny. Při vstupu do vestibulu jsem byla zpočátku trochu zmatená, ale pak jsem si vzpomněla na slova tutorky, že si máme dojít pro lísteček dříve než půjdeme po schodech dolů do půjčovny. No tak jsem si vzala "číslíčko" a po jeho zobrazení na monitoru vešla do půjčovny. Tam byla moc příjemná paní a velmi rychle mě zaregistrovala. Pak jsem si půjčila několik knih (asi 10kg ) a odkráčela s přeplněným batůžkem a spokojeným úsměvem na tváři.

Osudná budova


Takže co mít při první návštěvě Ústavu vědeckých informací/knihovny na paměti?

1, Před vstupem do půjčovny si dojděte pro lísteček s číslem (napravo od vchodu)

2, Vezměte si s sebou ISIC a občanku

3, Napište si někam přesné názvy knih + jejich autory (půjčit si můžete hned po registraci)

4, Vezměte si větší (a pevný!) batoh na všechny ty Čiháky aspol.

5, Ujistěte se, že víte, kde je nejbližší tramvajová zastávka (Štěpánská). Rozhodně bych vám totiž nepřála ztratit se v tom labyrintu s nákladem na zádech.

6, Jo a poté co sejdete schody zahněte doleva ;)

Jen malá část mých úlovků
Na závěr jen přikládám odkaz na stránku, kde se můžete přihlásit ke svému účtu a kde si můžete knihy rezervovat nebo prodlužovat -> Centrální katalog UK

2 komentáře :

  1. Přikládám 7. radu: NEotevírat učebnice do doby, než skutečně nebude zbytí :D Držim do prváku palce :)

    OdpovědětVymazat