Co dát medikovi k Vánocům?

neděle 13. prosince 2015

Co dát medikovi k Vánocům?


Přišel čas na nějaký ten sezónní článek! Vánoce už jsou skoro tady a vsadím se, že většina mediků, co čtou tento článek ještě žádné dárečky nemají, protože na ně jednoduše není čas!
Jelikož jsem v prvním ročníku, říkala jsem si, že si s dárky dělat starosti nemusím, protože se přece v kruhu ještě natolik neznáme, abychom si něco kupovali. Ale co nevidět jsem byla vyvedena z omylu!

Dívka, se kterou se bavím pomalu jen na cvikách: ,,Tak před prázdninami vám dám nějaké maličkosti, snad se vám budou líbit!"

Kamarádka, se kterou jsem byla na asi dvou akcích od 1.lf: ,,Ty jo, co ti mám dát k Vánocům?"

Spolužák: ,,No už jsou tu Vánoce, kolika lidem z kruhu budeš dávat dárky?"

Ano, tak přesně všechny tyto věty ve mně vyhlodaly foveolu stresu, pomalu větší než hrozby učitelky latiny, že si napíšeme přepadovku na III. deklinaci. (Velké fossy stresu jako anatomie a histola nepočítám!)

A tak jsem se rozhodla, že uveřejním několik nápadů na medické dárečky, protože když jsem sama něco sháněla na googlu tak nebylo zrovna nejjednodušší něco takového najít (avšak našla jsem spoustu článků s těmi nejhoršími dárky, například dávkovač na mýdlo ve formě obřího nosu, ze kterého si dávkujete zelené "mýdlo" :D )

Koupíte zde za 450 Kč!!!

A teď už vážně:

1. Pro chudé studenty, kteří chtějí pobavit/potěšit nečím menším, praktickým a medicky orientovaným uvádím tyto Propisky ve tvaru kosti
zdroj
2. Varianta pro extrémně chudé nebo naopak extrémně štědré, kdy chcete obdarovat třeba celý kruh - kupte každému zvýrazňovač ve tvaru injekční stříkačky!

zdroj

3. Pokud chcete něco opravdu kvalitního a ověřeného, stačí rozkliknout katalog dárkových předmětů vaší fakulty - například ten náš je ZDE
Třeba takový termohrnek není vůbec k zahození :)


4. Pokud chcete něco ještě víc "overpower", stačí se podívat na stránky třeba medikbrandu
Tam najdete super věci jako modely lebky, ruky, nohy apod., ale také například stetoskopy v různých barvách :)
I to srdce se bude hodit :)

Když už jsem u srdce tak musím zmínit situaci z přednášky histologie, kdy na otázku "Jaký orgán můži nemají?" jedna studentka bez rozmýšlení vykřikla "Srdce!" :D

5. Trička potřebuje každý a některá "medická" jsou opravdu pěkná, i když většina z nich mi zatím spíše připomínají, kolik toho ještě z té anatomie neumím. Jedno z nejděsivějších je asi to na obrázku níže (možná by ale mohlo sloužit k nošení na praktika a zastrašení spolužáků/konkurentů) :D
Ale jinak například na těchto stránkách se dají najít opravdu zajímavá...

Milý Ježíšku, modela ano, tričko ne! Díky :)
6. Každému, kdo se rád (čti hodně) stresuje, doporučuju jakékoliv dárečky s tématem uklidnění - může to být nějaká vonná svíčka (i když na ty pozor!) nebo koupelová sůl nebo antistresové polštářky, třeba Cuddle Buddy!
Existují snad miliony různých provedení!

7. Na poslední příčku jsem si nechala asi nejoriginálnější dárek (pokud nechcete kupovat mikroskop za 50 k), a to jsou plyšoví mikrobi!
No kdo by nechtěl takovou roztomilou sennou rýmu (samozřejmě pouze v plyšovém vydání!)?
Pro vážné zájemce - zde najdete poslední kusy Prasečí chřipky jen za úžasných 99 Kč!
Přiznám se, že by mi takový plyšový mikrob k Vánocům vůbec nevadil :)

A abych nezapomněla, tak se omlouvám, za plané sliby komiksů každý týden - to prostě nestíhám, ale snad se tu jednou za čas nějaký objeví :)

Aneb jak to vypadá u nás po praktikách...

A co vy, už máte vánoční dárky? Komentujte! :)

3 komentáře :

  1. Nuž, my si tiež dávame darčeky na spôsob tajného Santu. Povyťahovali sme si mená a z klobúka a každý dá niekomu nejakú drobnosť. Inak, pre rodinu už mám úspešne nakúpené. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Buď jsme divný kruh my nebo vy, ale my si dárky nedáváme nikdo, jen ti, co se znají delší dobu :D po pravdě na to nejsem zvyklá ani z gymplu, tam to bylo jen pár kamarádům, s většinou nic :)
    Dárky mám a po plyšovém mikrobovi toužím taky :D Antistresové věci jsou dobrý tip, spolubydle jsem koupila antistresové omalovánky pro dospělé - a určitě je můžu všem doporučit :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je hustý! Já tenhle článek nějakým záhadným způsobem úplně zazdila :( Ty propisky a mikroba chci. Vůbec jsem nevěděla, že něco takovýho existuje. Snad k příštím Vánocům :( :D

    Jinak vánoční dárky většinou nakupuju na poslední chvíli, protože kvůli škole vůbec nestíhám. Ale naštěstí se mi ještě nestalo, že bych něco nesehnala. A v kruhu si dárky nedáváme, naštěstí :D

    OdpovědětVymazat