Jak probíhá seznamovák v Dobronicích?

pondělí 7. září 2015

Jak probíhá seznamovák v Dobronicích?


Žaludek se mi svírá nervozitou, oči se přivírají a snaží se rozpoznat číslo tramvaje ženoucí se zpovzdálí, zpocená ruka nervózně ždímá držátko malého kufru, do kterého jsem naštosovala co nejméně věcí to jen šlo (aneb jak říká maminka: ,,Nejedeš přece na Sibiř!"). Zdáli najednou uslyším křik postarší paní...Spadla ze schodů...Ale mně ujíždí tramvaj a pokud ji nestihnu, zmeškám úžasnou příležitost poznat se s lidmi ze své třídy a s tutory! Ujede mi totiž autobus do Dobronic, kde se má konat "soustředění prvního ročníku" neboli klasickej seznamovák. Nechala jsem paní paní, když jsem se ujistila, že se kolem ní seběhlo několik lidí a volali záchranku a vše se zdálo být v relativním pořádku (paní při vědomí a ne vážně zraněná).

Mapka celého areálu


To nám to teda pěkně začíná...pomyslela jsem si a radši obsadila jediné volné sezení v tramvaji. Jak se tam asi seznámím? To si prostě v buse k někomu přisednu? Nebo na někoho vybafnu už na místě srazu? Co mám říkat? Klasické balící fráze typu: ,,Takže ty jdeš taky na jedničku?" nebo ,,Odkud jsi?" nebo snad ,,Nevíš, kolik je hodin?"
No už jsem byla bezradná když tu mě cosi osvítilo a při vystupování z tramvaje jsem na Albertově oslovila jednu dívčinu, co vypadala na prvačku s podobně napěchovaným kufrem jako jsem měla já. Naštěstí jsme si výborně sedly a i když jsme zjistily, že jsme z různých kruhů (i zemí), vydržely jsme kecat až do samotného příjezdu do areálu UK (samotné Dobronice jsou asi 3 km od střediska).

Tak jsme přijeli a rozdali nám chatky po třech, spolubydlící jsem schytala skvělé, všechno zdánlivě "v poho", ale pak přišla první míčová hra - volleyball na neskutečně agresivním sluníčku s neskutečně agresivními vosami (já byla samozřejmě první z kruhu, kterou jedna z vos ihned atakovala). Ale nakonec jsem za ty hry byla ráda, protože právě díky nim jsme se všichni lépe poznali a zažili kopec srandy.

První pomoc byla skvělým zážitkem

Nejlepší, co se v Dobronicích událo, byl asi kurz první pomoci i se simulovanou autonehodou s živými "zraněnými", no prostě nezapomenutelná událost. A dále večerní popíjení, kdy se všichni nejlépe poznali, i když za cenu mírného spánkového deficitu :)

Pokud bych měla poradit něco dalším účastníkům Dobronického soustředění, ráda bych důrazně připomněla několik nezbytností:

1, Nezapomeňte si repelent (nejen proti komárům!)

2. Pokaždé když jdete sportovat, namažte se opalovacím krémem

3. Z domova si přivezte nejlépe plochý TALÍŘ, příbory a hrnek (plus misku nebo ešus pro gurmány, co nevydrží bez polévky) - z ešusu se totiž špatně doluje kuřecí stehno se zeleninou apod.

4. Dostatek teplého/nepromokavého oblečení (nejen mikiny, ale i bundu a boty navíc)

5. Dostatek peněz (doporučuji 500,- nebo i víc) - u starších studentů si můžete koupit fakultní mikiny apod. a ty u nás poslední dny šly na dračku (mikina stojí 420,-) PLUS v areálu je "okénko" u kterého si můžete koupit nějaké ty alkoholy nebo sladké svačinky atd.

6. Dostatek odvahy aneb cesta k Holanďanovi je celkem...mokrá...ale stojí to za to :)


Takže všem, kdo mají tu možnost, doporučuji do Dobronic jet, byl to skvělý zážitek!


P.S.: Pokud vás budou na přednášce o wikiskriptech lákat na věcné ceny, nebojte se a ptejte se. Já za jeden hloupý dotaz dostala bloček s věnováním :)


3 komentáře :

  1. Ahooj, koukam, ze pred odjezdem do Dobronic sdileji vsichni stejne pocity:D. Take nastupuji
    ted v zari na jednicku, tak se mozna budeme potkavat. V jakem si kruhu?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! No to bylo hrozný před tím odjezdem :D Jsem agentka 007, co ty? :D

      Vymazat
  2. Tak to je super!😃 já 004, ještě mám co dohánět než budu bond girl😃😃

    OdpovědětVymazat