Volitelné předměty aneb v nouzi poznáš SIS

pátek 25. září 2015

Volitelné předměty aneb v nouzi poznáš SIS


8:45 Vystupuji z tramvaje a ještě napůl rozespalá utíkám po schodech nahoru. Roztřesenýma rukama se snažím trefit zámek. Konečně se dveře otevírají a já nadsvětelnou rychlostí vbíhám do pokoje, abych zapla počítač.

8:55 Minuty se vlečou, já splácím kyslíkový dluh. Na poslední chvíli si vybírám voliteláky ve zdánlivě nekonečném seznamu. Ano, mám to, vezmu si Komplexní výživu sportovců...Ale co dál? nemám si vzít radši ještě jeden?

8:58 Nastává panika a zběsile refreshuji zápisovou stránku SISu. Co s tím cizím jazykem?
Rychle si znovu projíždím návod na zápis VP v pdfku. Všechno se zdá v pořádku. Mám to pod kontrolou, pomyslela jsem si.

8:59 Ano, je to tam. V multiple choice naskočila i 1. lf - teď jde o vteřiny - rychle zapisuji komplexní výživu jako zběsilá.

9:00 Zápis potvrzen, vše prošlo kontrolou. Ano! Ještě jeden skok do "Můj rozvrh" pro potvrzení...Ano! Nemožné se stalo skutečností, zvítězila jsem nad SISem!

9:02 Utřela jsem slzičku štěstí a začala se věnovat cizímu jazyku...To už šlo podstatně rychleji a snadněji. Tak co s tím SISem všichni mají za problém? Vždyť je vlastně fajn!

EDIT: O několik dnů později se mi v rozvrhu objevil jakýsi volitelný předmět zdravotnická psychologie, který mi nahnal hrůzu, a tak jsem se radši zeptala tutorky, ale je to prý jen nějaká globální chyba, UF!

Takže jak si vlastně vybrat volitelný předmět? Zde jsou nejvhodnější odkazy:

1. Zjistěte si základní informace a vyberte si některý z předmětů na stránkách fakulty

2. Pokud nevíte který, projděte některé medické blogy nebo wikiskripta. Já byla u lenjulenky a na wikiskriptech.

3. Předem si prostudujte návod na zápis VPhttp://www.lf1.cuni.cz/document/41890/zapis_VP+kontrola.pdf

4. Pokud máte jakýkoli problém, kontaktujte tutora, většinou velmi ochotně poradí.

5. Do zimáku si volte maximálně jeden nebo dva VP, hodně lidí si nebere žádný. Můžete si ale zapsat několik z nich a až asi do 15.10. máte možnost si je smazat. Takže si radši v září zapište víc věcí (pokud ještě jsou místa) a pak si je zase smažete :)

Zdroj obrázku
Kdyby jste mi někdo mohl sdělit co znamená NG v rozvrhu NG nebo k čemu slouží "Číselníky 3", byla bych vám neskonale vděčná! :D


P.S.: Můj první den se blížííí...ale vidím to asi takhle:

A ten Albertov je kde?

2 komentáře :